آخرین خبر های رئال مادرید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آخرین خبر های رئال مادرید
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 797
نویسنده : kahkeshani

الکس فرگوسن:کریستیانو انتخاب بهترین بازیکن میدان را برایم آسان کرد.

کریستیانو رونالدو و فرگوسن

دو تیم رئال مادرید و سویا به عنوان قهرمان چمپیونزلیگ و لیگ اروپا در ورزشگاه کاردیف ولز به مصاف هم رفته اند وکه در پایان نیمه نخست مادریدی ها با تک گل کریستیانو رونالدو 1-0 حریف خود را مغلوب کرده اند.

بنا به گزارش AS، فرگوسن جایزه بهترین بازیکن میدان را به بازیکن رئال مادرید اهدا کرد و گفت: "با وجود اینکه عملکرد های بسیار خوب زیادی در داخل زمین وجود داشت، اما انتخاب بهترین بازیکن میدان برای من بسیار آسان بود. کریستیانو این انتخاب را برای من آسان تر کرد."

کریستیانو رونالدو با این 2 گل رکورد 69 گل زده گرد مولر در رقابت های اروپایی را پشت سر گذاشت (او با 70 گل در کنار اینزاگی قرار گرفت و تنها رائول با 76 گل بالاتر از او قرار دارد). فوق ستاره پرتغالی نیز به خبرنگاران گفت:

"احساس خوبی دارم. این اولین بازی رسمی من در فصل جدید بود و مطمئن نبودم که چه اتفاقی خواهد افتاد اما در داخل زمین احساس خوبی داشتم. تیم واقعاً به من کمک کرد و گلزنی به من اعتماد به نفس داد. احساس راحتی می کردم، و در کل هیچ دردی نداشتم. از اینکه به تیم کمک کردم تا فاتح این جام شود احساس خوبی دارم اما من به کار کردن ادامه خواهم داد.

خرید های جدید واقعاً خوب عمل کردند. من قبلاً هم گفته ام که آنها بازیکنان بسیار مهمی برای ما خواهند بود. آنها به تیم کمک کردند تا پیروز شود. این یک عنوان مهم است – عنوانی که من هرگز آن را به دست نیاورده بودم و همیشه می خواستم داشته باشم. خوشحالم و بسیار تشکر می کنم که سر الکس فرگوسن این جایزه را به من اهدا کرد."

 




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: